Nädal tagasi jagas Meghan Markle sotsiaalmeedias, et peagi jõuab eetrisse tema järjekordne Netflixi saade, kuid seekord keskendub saade hoopis kokandusele - täpsemalt tähistab uus saade „kokkamise, aianduse, meelelahutuse ja sõpruse rõõme“. Sari valmib koostöös Sony Pictures Televisioniga, mis on varem kuulsustele keskendunud saateid vaatajate ette toonud. Meghanist saab ka sarja üks tegevprodutsente.

Nüüd teatas uue saatesarja valguses Meghan, et kavatseb hakata muu hulgas müüma kokaraamatuid, lauanõusid, puuviljavõisid ja moose. Ta nentis, et saadab oma uue brändi American Riviera Orchardi maasikamooside esimesed 50 partiid sõpradele maitsemiseks. Briti kuningakoja ekspert torkas seepeale aga meediale, et Meghanil ei ole isegi nii palju sõpru, kellele moose tasuta jagada.

Griffiths jätkas oma väidet selgitusega, et Meghan Markle ei ole enda sõprussuhetes siiras, vaid strateegiline ning kui tema sõbrad-sõbrannad on täitnud tema jaoks vajaliku eesmärgi, siis katkestab ta nendega suhtluse. Markle olevat kuulus sõprade kaotamise ja nende kõrvaleheitmise poolest.

„Kui ta on oma sõpradega lõpetanud, heidab ta nad kõrvale ja unustab nad sootuks, kustutab nende numbri või mõnel juhul isegi blokeerib numbri,“ kommenteeris Griffiths.

Viimastel aastatel on isegi Meghani perekonnanimest inspireerituna võetud inglise kõnekeeles kasutusele sõna „Markled“, mis tähendab sõprussuhetest distantseerumist. Griffiths lisas, et selline släng on tekkinud vaid tänu Meghani oskusele „öelda lahti niivõrd paljudest inimestest, keda ta tunneb“.